|
Автор |
Сообщение |
bot2
|
01-Дек-10 22:20
|
Kaip tapti PILDYK vartotoju? Įsigyk PILDYK pakuotę. Naujos pakuotės kaina - 4,50 Lt. Joje yra 4,50 Lt pokalbiams. PILDYK pakuotę arba papildymo kortelę galima įsigyti visose prekybos vietose, pažymėtose PILDYK ženklu: kioskuose "Lietuvos spauda" ir "Kauno spauda", prekybos centruose IKI, MAXIMA ir RIMI, terminaluose PERLAS, STATOIL, LUKOIL, ORLEN, EMSI ir BALTIC PETROLEUM degalinėse, Elektromarkt parduotuvėse, TELE2 salonuose bei "Lietuvos pašto" skyriuose. Naudodamąsis savo mobiliojo telefono instrukcija, įdėk SIM kortelę į TELE2 tinkle veikiantį mobilųjį telefoną ir įjunk. Įvesk PIN kodą, užrašytą ant SIM kortelės, ir spausk OK. Palauk, kol telefonas prisiregistruos prie TELE2 tinklo (ekrane pasirodys užrašas Tele2, LT.Tele2, LT 03, PILDYK arba 246 03). Tavo SIM kortelė bus aktyvuota po pirmojo mokamo skambučio. Gali skambinti draugams arba numeriu 1520 (kaina 0,10 Lt). PILDYK vartotojai gali skambinti 100 dienų ir priimti skambučius 180 dienų nuo paskutinio sąskaitos papildymo. Tavo telefono numeris yra užrašytas ant SIM kortelės – įsimink jį! Neaktyvuota PILDYK SIM kortelė galioja 2 metus. Kaip registruoti PILDYK ID kortelę? PILDYK ID kortelę galima registruoti dviem būdais: siunčiant SMS žinutę arba prisijungus prie Mano PILDYK. 1. PILDYK ID kortelės registracija SMS žinute. Numeriu 1542 siųsk SMS žinutę, joje įrašęs kodą iš 11 skaitmenų kortelės numerį, kurį rasi ant kortelės po brūkšniniu kodu. SMS žinutės kaina - 0,15 Lt. Apie sėkmingą registraciją tave informuos SMS žinutė. Su šia PILDYK ID kortele galėsi pildyti tą telefono, iš kurio išsiuntei SMS žinutę, sąskaitą. 2. PILDYK ID kortelės registracija Mano PILDYK. Prisijunk arba užsiregistruok Mano PILDYK. Pasirink meniu "PILDYK ID kortelė" ir vadovaudamasis instrukcijomis užregistruok savo PILDYK ID kortelę. Paslauga nemokama. Nepavyko parsisiųsti mobilaus interneto nustatymų. Ką daryti? Jei nepavyksta parsisiųsti ar išsaugoti nustatymų, visų pirma mobilaus interneto nustatymuose telefone ištrink visus esamus nustatymus. Tada bandyk dar kartą parsisiųsti naujus nustatymus. Tai gali padaryti dviem būdas: siųsk SMS žinutę tekstu INTERNETAS numeriu 1504 arba atsisiųsk iš interneto. Nustatymai bus atsiųsti SMS žinutę. Išsaugok juos vadovaujantis telefono meniu, bei išjunk ir vėl įjunk telefoną. Nustatymai atsiunčiami nemokamai. Jei pradėjai naudoti naują ar tiesiog pasikeitei telefono aparatą, paskambink bet kokiu numeriu, tada palauk apie valandą ir tada bandyk parsisiųsti nustatymus kaip aprašyta aukščiau. Jei vis tiek nepavyks, tokiu atveju rekomenduojame susivesti nustatymus rankiniu būdu, vadovaujantis telefono meniu. Negaliu išsiųsti arba gauti MMS žinučių. Ką daryti? Rekomenduojame atlikti tokius veiksmus: 1. Patikrtint telefone esančius paslaugų nustatymus. Patariame juos ištrinti ir parsisiųsti iš naujo, MMS nustatymai parsisiunčiami kartu su mobilaus interneto nustatymais. Kaip parsisiųsti nustatymus: siųsk SMS žinutę tekstu INTERNETAS numeriu 1504, arba siųskis internetu. Kai gausi nustatymus juos išsaugok vadovaujantis telefono meniu, bei išjunk ir vėl įjunk telefoną. 2. Ištrink gautus/išsiųstus MMS, nes gali būti perpildyta telefono atmintis. 3. Jei nepadeda aukščiau nurodyti veiksmai, įdėk SIM kortelę į kitą telefoną, kuriame yra veikiantys Tele2 Pildyk mobilaus interneto nustatymai. Jei paslauga neveikia, gali registruoti užklausą Rašykite mums. Arba kreipkis į Tele2 saloną, kad specialistai patikrintų ir išsiaiškintų problemą. Atmink, kad MMS žinutes gali siųsti TELE2 ir BITĖS vartotojams. Negaliu išsiųsti arba gauti SMS žinutės. Ką daryti? Reikėtų atlikti tokius veiksmus: patikrinti, ar teisingas SMS centro numeris. Jis turi būt: +37068499199. Jei numeris neteisingas, arba nors ir teisingas, siūlytume jį ištrinti ir įvesti iš naujo bei išjungti ir įjungti telefoną; ištrinti gautas ir išsiųstas SMS žinutes, nes galbūt tavo SMS dėžutė jau perpildyta; įdėk SIM kortelę į kitą veikiantį telefoną ir pabandyk išsiųsti arba gauti SMS žinutę. Jei vis tiek nepavyksta siųsti arba gauti SMS žinučių, kreipkis į TELE2 atstovybę, PILDYK klientų aptarnavimo centrą Nepasipildo sąskaita Nepasipildo pildant papildymo kortele ar kodu? Pasitikrink, ar teisingai pildai sąskaitą. Kad papildytumei sąskaitą, telefono ekrane rink *110* saugos kodą # ir. Informaciją apie papildymą matysi telefono ekrane. Suvedus papildymo saugos kodą, sąskaita papildoma ne iš karto. Tai gali užtrukti apie 5-10 minučių. Ar sąskaita pasipildė, galima sužinoti patikrinus sąskaitos likutį: telefono ekrane surink *245# ir (kaina 0,15 Lt). Informaciją apie sąskaitos likutį matysi telefono ekrane. Nepasipildo pildant internetu: Jei pildei sąskaitą per specialų PILDYK internetinį puslapį ir sąskaitoje pinigų dar nėra, reiktų pirmiausia patikrinti, ar pinigai buvo nuskaičiuoti nuo sąskaitos. Jei pinigai nuskaičiuoti, bet sąskaita nepasipildo 20 minučių bėgyje, registruok užklausą - užpildyk formą internete. Jei pildeisi tiesiog savo banko el. bankininkystės sistemoje, t.y. kopijavai paskutinį papildymą internetu, sąskaita nepasipildys, nes tai yra neteisingas sąskaitos pildymo būdas. Tokiu atveju registruok užklausą - užpildyk formą internete. Atmink, kad papildymą internetu visada turi pradėti PILDYK tinklapyje www.pildyk.lt. Kaip tapti TELE2 mėnesinės paslaugos vartotoju? PILDYK vartotojas turi galimybę tapti mėnesinio mokėjimo paslaugos klientu, išsaugodamas savo numerį. Vienintelė sąlyga: turėti asmens dokumentą. Jei norėsi įsigyti telefoną už specialią kainą, reikės sudaryti terminuotą sutartį. Tokiu atveju turi būti dirbančiu asmeniu, darbo pažymėjimas nėra būtinas. Tampant TELE2 mėnesinės paslaugos vartotoju PILDYK vartotojams nėra taikomas aktyvacijos mokestis. Norėdamas tapti TELE2 klientu, susisiek su mumis vienu iš šių būdų: paskambink numeriu +370 679 99 999 (minutės kaina pagal plano tarifus į TELE2 tinklą) ir gausi labiausiai tau tinkantį pasiūlymą; užpildyk trumpą anketą ir su tavimi susisieksime; apsilankyk TELE2 prekybos vietose. Kaip užsisakyti ir atsisakyti reklaminių SMS žinučių siuntimą? Užsisakyti žinutes apie naujas PILDYK paslaugas, specialius PILDYK pasiūlymus ir akcijas galima išsiuntus SMS žinutę su tekstu START nemokamu numeriu 1594. Norėdamas atsisakyti PILDYK siunčiamų reklaminių žinučių išsiųsk SMS žinutę su tekstu STOP nemokamu numeriu 1594. Atsisakius PILDYK reklaminių žinučių, tau nebus siunčiami PILDYK pranešimai apie naujas paslaugas, specialius PILDYK pasiūlymus ir akcijas. SMS žinutėmis toliau būsi informuojamas tik apie PILDYK teikiamų paslaugų naudojimą, apmokėjimą, ir kitą vartotojui svarbią informaciją. DĖMESIO! Jei esi atskleidęs numerį kitoms įmonėms (bankams, lizingo įmonėms, maitinimo įstaigoms, drabužių parduotuvėms ir pan.), kurios vykdo reklaminių SMS žinučių siuntimus, tu ir toliau gausi šiuos reklaminius SMS pranešimus. Tokių SMS žinučių siuntėją galima identifikuoti pagal žinutėje nurodytą siuntėjo numerį arba įmonės pavadinimą. Tokiu atveju dėl reklamos nesiuntimo reikėtų kreiptis į siuntimą vykdančią įmonę. PILDYK siunčiamose reklaminėse žinutėse visada nurodomas siuntėjas – PILDYK (arba TELE2, kai siunčiama TELE2 informacija).
|
|
|
Страница 1 из 1
|
|
Ваши права в разделе
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
|
Текущее время: 21-Дек 19:12 Часовой пояс: GMT + 2
|
|